Veelgestelde vragen2018-09-17T12:48:24+02:00

Veelgestelde vragen:

Wat betekent: het product is beschikbaar via nabestelling?2016-12-12T15:04:14+01:00

Dit betekent dat we het gekozen product niet op voorraad hebben, maar dat u het wel kunt bestellen!
Let op: er is een aangepaste levertijd!

Neem contact met ons op, als u vragen hebt over de levertijden van deze producten!

Zijn de genoemde prijzen inclusief naam?2016-04-11T14:24:01+02:00

Ja, al onze prijzen zijn inclusief één geborduurde naam van maximaal 12 karakters.

Is het ook mogelijk om een eigen ontwerp te laten borduren?2016-04-24T17:08:51+02:00

Ja, dit is zeker mogelijk! Eigen ontwerpen met teksten, afbeeldingen, logo’s, of (delen van) het geboortekaartje verwerken in een geborduurd NaamCadeautje, het kan allemaal! Wil je meer weten over de prijzen en dit onderwerp? Stuur dan even een bericht via ons contactformulier. Vermeld hier je wensen in en wij helpen je graag verder!

Kan ik voorbeelden zien, van een geborduurd product?2016-05-17T15:42:51+02:00

Ja, op onze portfolio pagina zijn voorbeelden te vinden van geborduurde NaamCadeautjes! Ook op onze facebookpagina zijn veel foto’s met voorbeelden te zien!

Wat gebeurt er als ik bij een keuzemogelijkheid kies voor de optie: geen voorkeur?2016-04-11T14:31:03+02:00

Wanneer je niet wilt of kunt kiezen voor bijvoorbeeld de tekst kleur, kies dan: geen voorkeur. Wij maken dan de keuze voor je! Wij kiezen dan een kleur dat goed bij het gekozen product past.

Is het aan de naam niet te zien of het voor een jongen of een meisje is? Geef dit dan even aan in het opmerkingen vak aan het einde van je bestelling.

Wat zijn de verzendkosten?2016-04-11T14:32:58+02:00

De verzendkosten zijn €4,95 per bestelling.
Heb je een bestelling boven de €75,- geplaatst? Dan zijn de verzendkosten gratis!

Is het mogelijk om mijn bestelling zelf op te halen?2016-04-11T14:29:23+02:00

Ja, je kunt je bestelling ook op afspraak bij ons ophalen! Aan het einde van je bestelling kun je dit aangeven. Je betaald dan ook geen verzendkosten.

Wat zijn de levertijden?2016-12-12T14:58:58+01:00

We zorgen er voor dat u de bestelling tussen de 2 – 5 werkdagen* in huis hebt.

*Mits het product op voorraad is.

Is het mogelijk om een cadeautje meteen naar de ontvanger te sturen?2016-04-11T14:54:45+02:00

Ja, dit is mogelijk! Bij het afronden van de bestelling kunt u er voor kiezen om de bestelling te versturen naar een ander adres.  Typ uw korte persoonlijke boodschap in het bestelnotitie veld en wij zorgen dat uw bestelling samen met een kaartje met uw persoonlijke boodschap, bij de ontvanger aan zullen komen! De factuur leveren wij uiteraard niet mee.